رئیس سازمان صمت استان از انتقال اَبَر پروژه هایی به صنایع استان خبر داد: چند گام تا واقعیت!!

▫️ چندی پیش رئیس جدید سازمان صمت استان مرکزی در نشستی با حضور مدیران بنگاه های صنعتی، ضمن انتقاد به عملکرد مدیران برخی از بنگاه های صنعتیِ تخصصی در استان از امکان تزریق اَبَر پروژه هایی به این واحدهای بزرگ صنعتی سخن گفته و علت عدم جذب آن را تیم مدیریت عنوان نموده بود

رئیس سازمان صمت استان از انتقال اَبَر پروژه هایی به صنایع استان خبر داد

چند گام تا واقعیت!!

▫️ چندی پیش رئیس جدید سازمان صمت استان مرکزی در نشستی با حضور مدیران بنگاه های صنعتی، ضمن انتقاد به عملکرد مدیران برخی از بنگاه های صنعتیِ تخصصی در استان از امکان تزریق اَبَر پروژه هایی به این واحدهای بزرگ صنعتی سخن گفته و علت عدم جذب آن را تیم مدیریت عنوان نموده بود.

▫️ تاکید سازمان صمت استان مرکزی بر اَبَر پروژه های صنعتی و همچنین قدرت جذب آن در استان توسط این سازمان، عطریاس را بر ان داشت تا در گفتگویی اختثاصی با مدیرکل سازمان صمت استان، علت تعلل جذب این پروژه ها در استان شفاف گردد و اینکه چرا در شرایطی که مجموعه بزرگ و توانمندی همچون آذرآب با مشکل کمبود کار و سفارش مواجه است؛ این ابر پروژه های صنعتی به آذرآب و دیگر بنگاه های صنعتی تزریق نمی شوند.

➖ تا زمانی که سهام و مدیریت آذرآب تعیین تکلیف نشود، امکان انعقاد قرارداد وجود ندارد

▫️ رئیس سازمان صمت در گفتگو با عطریاس و در پاسخ به این سوال گفت: تا زمانی که وضعیت سهام و مدیریت آذرآب تعیین تکلیف نشود، امکان انعقاد قرارداد وجود ندارد؛ بعد از تعیین وضعیت آذرآب، قطعا اتفاقات مثبتی در زمینه قراردادها خواهیم داشت.

▫️ علی جودکی ضمن تعمیم موضوع انتقاد از عملکرد مدیر عامل برخی از واحدهای هلدینگ و مادرتخصصی صنعتی به تکذبیه ی منتشر شده از سوی سازمان صمت اظهار داشت: ما در مقابل هیچ مجموعه ای جبهه نخواهیم گرفت.

➖ دولت مصمّم است حتی المقدور، واردات کالاهایی که امکان تولید داخلی دارند را محدود یا ممنوع نماید

▫️ جودکی در ادامه بیان داشت: ما همواره حامی صنایع خواهیم بود؛ دولت نیز مصمّم است که حتی المقدور، واردات کالاهایی که امکان تولید داخلی دارند را محدود یا ممنوع نماید.

▫️ وی اظهار کرد: گاها مناقصات پروژه های مهم و حیاتی در کشور به دست رقبای ضعیف تصاحب می شوند و این قابل پذیرش نیست چرا که در حوزه تولید چرخ قطار، صنایع توانمندی در استان مستقر هستند که امکان تولید این محصول را دارند؛ اما شرکت هایی از سایر استان ها، کار را می پذیرند و به استان ما هزینه ی خرید و حمل تحمیل می شود؛ درحالیکه می توانیم این محصول را با کمترین هزینه تولید و در اختیار صنایع قرار دهیم.

▫️ جودکی در پاسخ به این شبهه که برخی نمایندگان استان با اعمال فشار به دستگاه ها در صدد تغییرات مدیریتی در واحدهای بزرگ صنعتی هستند، اظهار داشت: تاکنون هیچ نماینده ای، موضوع تغییرات مدیریتی در واحدها را با بنده مطرح نکرده است.

➖ هیچ گرایش حزبی و گروهی ندارم

▫️ مدیرکل سازمان صمت استان مرکزی با تاکید بر این مطلب که هیچ گرایش حزبی و گروهی ندارد، گفت: نگاه بنده در استان، نگاه صنعتی است و توسعه صنعت استان از اهداف اولویت دار است و بنده این روند را فارغ از تمرکز بر جبهه یا حزب خاصی دنبال خواهم کرد.

▫️ وی افزود: حتی شخص استاندار نیز در ارتباط با صنعت، بدون حب و بغض سیاسی، موضوعات را پیگیری و دنبال می کند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *